Mgr. Markéta Jandeková - vedoucí organizace/poradkyně rané péče

Markéta Jandeková JAN Olomouc Vystudovala jsem Pedagogickou fakultu UP v Olomouci, obor bakalářský německý jazyk a Filozofickou fakultu UP, jednooborovou magisterskou bohemistiku. Během dalších let jsem absolvovala mnoho certifikovaných seminářů a kurzů. Přesto tvrdím, že našimi největšími učiteli jsou děti s PAS.

Jsem spoluzakladatelkou organizace JAN zs - motivací mi byla moje dnes již dospělá dcera, která se narodila jako zdravá, ale postupně se u ní projevila porucha autistického spektra.

V organizaci pracuji jako vedoucí a také poradce rané péče - pedagog. Jsem zodpovědná za všechny výkazy a tabulky, které odevzdáváme - a že jich není málo. Také píšu granty a hledám možnosti rozvoje pro další roky.

Mám v oblasti PAS vizi, nápady, zkrátka invenci. Hlavní ideou jsou pro mě možnosti. Je důležité, aby děti a dospělí s PAS měli možnost volby mezi kvalitními službami - ať už sociálními, zdravotními, volnočasovými - komunitními. Zatím je to spíš výběr z nouze, ne pestrá nabídka. Postrádáme větší začlenění do společnosti! Lidé s PAS často nepotřebují tak speciální věci, a pokud ano, spousta se jich dá uskutečnit v běžném prostředí - s vrstevníky. Nehledejme to, co nás vyčleňuje, ale to, co nás vzájemně spojuje - a toho je mnoho.

Ve volných chvílích mám ráda divadlo, kulturu a lidi !

Vzdělávání:

Kvalita v sociálních službách a management kvality /66hod., Centrum komunitní práce

Nezávislé zprostředkování /64hod., Quip – společnost pro změnu

Mezinárodní konference v rámci projektu „Pojďme do toho společně II“ /14hod., Vzdělávání s.r.o

Komunikace s rodinou uživatele sociálních služeb /16hod., Vzdělávání s.r.o.

Práce s klienty s problémovým chováním /8hod., APLA

Motivace jako prostředek efektivního zapojení do prac. činností u osob s PAS /8hod., Vzdělávání s.r.o.

Dokumentace v sociálních službách podle Standardů kvality v soc. Službách /7hod., Neziskovky o.p.s.

Základy HANDLE přístupu /12hod., The Handle institute

Totální komunikace /8hod., Quip – společnost pro změnu

Školení v metodách alternativní komunikace /3hod., Logo o.s.

Vytváření inkluzivní školy /16hod., Rytmus

Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) /8 hod., Zřetel s.r.o.

Rozvoj hrou /20hod., Cecavová Linda

Konference „Tam, kde postižení není překážkou...“ /Rytmus

Konference pracovníků v rané péči /Společnost pro ranou péči

Mgr. Sylva Kočí - vedoucí rané péče/poradkyně rané péče/sociální pracovnice služby sociální rehabilitace

 Sylva Kočí - JAN OlomoucVystudovala jsem pedagogickou fakultu UP v Olomouci, obor speciální pedagogika – matematika. Pracovala jsem nejdříve s dětmi a dospělými s mentálním hendikepem. Po mateřské dovolené se cíleně orientuji na problematiku autismu, která mě nesmírně přitahuje. Hodně přemýšlím nad tím, proč jsou děti s autismem tak krásné a proč jich tolik přibývá. Dnes jsem přesvědčená, že je to proto, aby lidstvu ukázaly, v čem je naše společnost nemocná a v čem spočívá naše skutečná hodnota. Myslím si, že lidstvo se má znovu naučit projevovat lásku a laskavost, vnímat vzájemnou sounáležitost a krásu každé živé bytosti. Stále více se totiž separujeme, komunikujeme přes stroje, jeden druhého zdánlivě nepotřebujeme. Jen vzácně vidíme krásné vztahy v rodině, ve škole nebo v práci.....Výkon, úspěch a krása lidského těla jsou pro nás vysokými hodnotami. Když se pak vnoříme do světa dítěte s autismem, tak tyhle hodnoty najednou ztratí veškerou svoji váhu a my jsme pak schopni vnímat naše duše jaksi obnažené a najednou chápeme, co je vlastně opravdu důležité. Takže i když se u nás v JANu snažíme pomocí nejrůznějších terapií vrátit děti s autismem do našeho světa, do reálných vztahů, nezapomínejme, že ony jsou v mnohém našimi učiteli a že jsou obdivuhodné přesně tak, jak jsou. Věřím, že společně si můžeme vzpomenout, jak dobře a s láskou žít ve vztazích ten v pravdě smyslupný život.

Vzdělávání:

Odborný kurz Vývojová dysfázie
Kurz Systemická terapie očí
Vzdělávací program Úvod do metody VTI
Odborný seminář Individualizovaná auditivní stimulace podle Dr. Johansena
Odborný seminář Neuro-vývojové stimulace
Stáž v Centru behaviorálních terapií, Zabrzo, Polsko, terapie ABA
Úvod do Aplikované Behaviorální Analýzy - přípravný kurz pro behaviorální techniky RBT
Stáž Aplikované Behaviorální Analýzy v terapeutickém centru ABiTko, Košice
Školení Seznámení s metodami práce Centra terapií behaviorálních
Vzdělávací seminář Práce s klienty s problémovým chováním
Vzdělávací program Způsoby jednání a komunikace s osobami s PAS
Workshop Kolaborativní praxe ve školách a jiných vzdělávacích kontextech
Kurz Konceptuální učení – příprava dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na vstup do školy
Vzdělávací program Systém Body-Mind Centering a jeho využití při práci s dětmi s postižením
Odborný seminář Obnova lásky v rodině
Vzdělávací program Tvorba multisenzorického prostředí a pomůcky pro rozvoj smyslů
Odborný seminář Diagnostika dětí s PAS
Vzdělávací akce Nácviky sociálních dovedností
Přednáška Struktura a strukturované úkoly pro děti s autismem
Školení Metody alternativní komunikace
Odborný seminář Neurovývojové odlišnosti z perspektivy HANDLE přístupu
Základní výcvik ve videotréninku interakcí - Modul I
Letní škola Masarykovy Univerzity - ABA Podpora dětí s PAS ve školním a domácím prostředí
Kurz Podpora sociálně přijatelného chování
Seminář Senzomotorika - úvod do problematiky
Workshop Rhythmic Movement Training - Modul I a II, Face the Fear, RMTi for School Readinness
Seminář MU - Jak nejlépe rozvíjet dítě s PAS?
Školení Sebeobslužné dovednosti
Vzdělávací program UP - ABA Praktický nácvik protokolů
Workshop Praktické použití VB-MAPP pro děti s PAS
Školení Úvod do teorie a praxe DIRFloortime
Ukončený výcvik v metodě VTI (videotrénink interakcí), získání akreditace VTI trenér.
Tvorba multisenzorického prostředí a pomůcky pro rozvoj smyslů
Úvod do práce s klienty v multisenzorickém prostředí
Raná traumata a jejich vliv na vývoj osobnosti

Základní seznámení s metodou EFT
Psychosomatika – psychická odolnost zvládání traumatu
Snoezelen-MSE v teorii a praxi-základní a rozšiřující pojetí interaktivního multismyslového konceptu

Mgr. Marcela Šotolová - vedoucí služby sociální rehabilitace/sociální pracovnice/poradkyně rané péče

Marcela Šotolová JAN Olomouc

Pocházím z Hradce Králové, ale když jsem v Olomouci dostudovala na FF UP, už jsem na Moravě zůstala. Pracovala jsem v knihovně i na jedné z fakult. Když jsem se chystala po narození třetího potomka zpátky do zaměstnání, pochopila jsem, že nastal čas změny. Absolvovala jsem obor Sociální práce opět na UP a stala jsem se součástí týmu snů. Každý den je pro mě cíle, učím se
poznávat sebe i ty, s nimiž se setkávám.
Motto: Věci jsou často jinak, nežli se na první pohled zdají, a jednoduché cesty nejsou vždy ty správné.

Vzdělávání: 

Základní postupy v aplikované behaviorální analýze (Mgr. Zuzana Maštenová, BCBA)
Aplikovaná behaviorální terapie /Amiris Dipuglia, ND, BCBA/
Problémové chování-ABA terapie, ABA: praktický nácvik protokolů /Mgr. Dita Chapman, BCBA
Základy HANDLE přístupu/The HANDLE Institute
DIR-Floortime/Mgr. Z. Camm, MA, UKCP, reg. certifikace ECDL.
Neurovývojová stimulace M. Volemanové/Zlín
Kid´s Skills-přístup zaměřený na řešení/DALET Olomouc
Rozvoj sociálních a komunikačních dovedností u dětí s Aspergerovým syndromem/NAUTIS Praha
Relaxační techniky při práci s dětmi as rodinou/CETERAS Brno
Rhythmic Movement Training International I.- III./Movement Centrum Krnov/Gill Brooksmith

Mgr. Jana Božičevičová - poradkyně rané péče


31Vystudovala jsem Fakultu humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, obor Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře v bakalářském studiu a oboru Sociální pedagogika v magisterském studiu.

Během studia byl mému synovi diagnostikován dětský autismus a začal se mi dost zásadně měnit celý můj život. Zjistila jsem, že člověk padá na samé dno, aby se mohl pořádně odrazit. Syn mě naučil vnímat jinak a je mým největším světem učitelem.

Práci poradce rané péče považuji za poslání. Těší mě, že mohu pomáhat rodinám dětí s PAS opět najít pevnou půdu pod nohama, předat jim vše, co jsem se naučila nejen díky svému synovi a podporovat je v nelehkých životních situacích. 

Vzdělávání:

Senzorická integrace – výcvik v metodě pod vedením Helene Grabuschnigg
Senzorické integrace v pedagogice a speciální pedagogice
Specifika smyslového vnímání u dětí s autismem
RMTi 1, 2, 3., Face the Fear a School and readiness
Úvod do práce s klienty v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
Snoezelen – MSE v teorii a praxi - Základní pojetí interaktivního multismyslového pojetí
Snoezelen – MSE v praxi – Rozšiřující pojetí interaktivního multismyslového pojetí
Snoezelen MSE v rámci terapeutické úrovně péče
Snoezelen-MSE podpora rozvoje a zachování stavu dítěte
Působení snoezelen - MSE konceptu na děti s ADHD
Tvorba multisenzor.prostředí – snoezelen
I. a II. stupeň v HANDLE terapii - pod vedením Paula a Jany Baptie
Neuro-vývojová stimulace ve školní praxi I. a II.
Využití Aplikované Behaviorální Analýzy (ABA) při výchově a vzdělávaní dětí s PAS a jinými vývojovými poruchami
Letní škola ABA - Aplikovaná behaviorální analýza – Podpora dětí s PAS ve školním a domácím prostředí, pod vedením Amiris Dipuglia, MD, BCBA
ABA (Aplikovaná behaviorální analýza): Praktický nácvik protokolů
ABA (Aplikovaná behaviorální analýza): Sebeobslužné dovednosti
Metody a způsoby práce s problémovým chováním u dítěte aneb Úvod do positive behavioural support (podpora sociálně přijatelného chování)
ÚVOD DO TEORIE DIR-FLOORTIME I. a II.

Mgr. Eva Čepičková, DiS. - poradkyně rané péče

Obr_8858_evaVystudovala jsem obor Charitativní a sociální práce na CARITAS – Vyšší odborná škola sociální v Olomouci a bakalářské studium oboru Sociální práce na Univerzitě Palackého. Toto studium mi dalo příležitost vyzkoušet si sociální práci a její barvitost v rámci odborných stáží. Měla jsem tedy možnost nejen pracovat, ale také sdílet s lidmi s mentálním postižením v komunitním bydlení, se seniory, s lidmi se závislostí, s lidmi s fyzickým znevýhodněním, a nakonec i s rodinami s dětmi na Odboru sociálních věcí. Za magisterským studiem jsem se přesunula do Brna na Masarykovu univerzitu, na obor Sociální práce – univerzální.

V průběhu celého vysokoškolského studia jsem sbírala zkušenosti jako osobní asistent lidí s mentálním postižením v organizaci SPOLU Olomouc, z.ú. Ve SPOLU jsem měla možnost pracovat s lidmi dospělými i s dětmi a poskytovat jim podporu v různorodých aktivitách a jejich zájmech. Hned po dokončení studia jsem dostala příležitost stát se součástí týmu JAN, a to je šance, která se neodmítá. Práce poradce rané péče je pro mě nejen výzvou, ale také nekonečným zdrojem jak profesních, tak i životních zkušeností.

Vzdělání:

Kurz pro asistenty lidí s mentálním postižením, 24 hod.
Základy znakového jazyka, 152 hod.
Zdokonalovací kurz v českém znakovém jazyce, 30 hod.
Základy krizové intervence, 20 hod.
Dovednosti pro udržení hranic v profesionálním vztahu, 8 hod.
Psychosociální výcvik, 20 hod.

Bc. Ivana Dokoupilová, DiS. - poradkyně rané péče/sociální pracovnice služby sociální rehabilitace

Ivca  Po střední škole jsem vystudovala Vyšší odborná škola sociální Česká Třebová – obor Sociální práce. Následně jsem se rozhodla ještě pro vysokolské studium. Osud mě zavál do Hradce Králové, kde jsem vystudovala na Pedagogické fakultě obor Sociální a charitativní práce. Začínala jsem jako asistentka u mladých dospělých osob s mentálním a tělesným postižením, což pro mě byla veliká škola života. Změnila jsem cílovou skupinu a poté pracovala s lidmi bez přístřeší v nízkoprahovém denním centru. Nejvíce pracovních zkušeností mám s klienty v poskytování odborného sociálního poradenství v poradnách neziskových organizací.
  Práci v JANu, jako poradkyně rané péče a sociální pracovnice sociální rehabilitace, beru jako novou příležitost a těším se, co mě nového zde čeká.
  Jsem vdaná, vychováváme s manželem dva syny. Mám ráda přírodu, hudbu a literaturu.

  Motto:
  „Až to bude nejblbější, tak najednou se to začne obracet k lepšímu.“

 

  Vzdělávání

Úvodní kurz videotréninku interakcí, 24 hodin SPIN ČR, Mgr. Kateřina Šilhánová, Mgr. Petra Reiserová
Výchovný asistent ve speciálních zařízeních pro děti a mládež s mentálním postižením, 100 hodin, Diakonie ČCE
Krizová intervence tváří v tvář, 100 hodin, PhDr. Bohumila Baštecká
Úvod do řízení a supervize, 20 hodin, Remedium Praha, PhDr. Bohumila Baštecká, PhDr. Milan Kinkor
Individuální plánování, 30 hodin, Quip, z. ú., Praha
Sebehodnocení a sebereflexe v sociálních službách, 16 hodin, Caritas Olomouc
Zavádění standardů kvality sociálních služeb do praxe, 24 hodin, Caritas Olomouc
Katecheze dobrého pastýře, 24 hodin, UP Olomouc, Mgr. Marcela Roubalová Fojtíková, Ph.D., ThLic. Mgr. Ing. Marie Zimmermannová, Th.D.
Kurz efektivního rodičovství, 20 hodin, Institut efektivního rodičovství Brno, Mgr. Bc. Marcela Anežka Kořenková
Co je osobní bankrot a jak s institutem oddlužení v praxi sociálního pracovníka nakládat, 16 hodin, Caritas Olomouc, Mgr. Jan Kozák
Program Portage, 20 hodin, Educo Zlín, z. s.
Handle I., II., 18 hodin, The Handle Institute, Mgr. Jana Baptie
Podpora pozitivního chování u lidí s PAS nebo intelektovým znevýhodněním, 16 h, Mgr. Jaromíra Staňková

Kruh bezpečného rodičovství, 16 h, Mgr. Kateřina Paclíková

Bc. Šárka Frankeová - sociální pracovnice služby sociální rehabilitace

Obrázek3-1Vystudovala jsem na Slezské univerzitě v Opavě na fakultě Veřejné správy a regionální politiky v bakalářském programu obor sociální politika - sociální práce. Po ukončení školy a první mateřské dovolené jsem pracovala v ústavu pro zdravotně postižené s mentálním postižením a přidruženými vadami. Po mateřské dovolené s druhým dítětem jsem vydala jiným směrem a pracovala v různých soukromých firmách a organizacích jako personalistka, v administrativě apod. Zkusila jsem si i
podnikání jako majitelka kavárny. K sociální práci jsem se vrátila nástupem na OSPOD jako kurátorka pro děti a mládež a částečně i jako terénní pracovník. Práce kurátorky mě však nenaplňovala a tak jsem hledala něco jiného v sociální oblasti a nastoupila do JAN zs jako sociální pracovnice pro sociální rehabilitaci.
Lidské tělo a lidský mozek jsou fascinující. Lidé s PAS jsou nyní mou učebnicí. Otevírají dveře k pochopení a poznání, širokého spektra lidských možností a způsobů bydlení. Je zajímavé sledovat propojení těla a mysli, to jak je vše dokonale vymyšleno a uspořádáno, jak vše souvisí se vším. Budu ráda, když se pro děti s PAS a jejich rodiny, stanu podporou na jejich nelehké cestě.
Motto: „Konec je jen začátek…Nikdy není pozdě, udělat dobrou věc.“

Mgr. Pavlína Husičková - poradkyně rané péče

Img_20240414_182552Vystudovala jsem pedagogiku na Univerzitě Palackého v Olomouci a věnovala se i dalším oborům v sociálně-správní oblasti. Sama jsem velmi citlivá, empatická a nejen osobní zážitky mě přivedly na cestu poznávání mysli a těla, celostní medicíny, terapie a hledání možností „jak nejlépe“ s ohledem na osobnost každého z nás podle individuálních potřeb. Poruchy autistického spektra jsou pro mě oblastí, která ovlivňuje i propojuje to vše. Důležité je pro mě snažit se pochopit, nesoudit a zásadní hodnoty jako láska, respekt a ohleduplnost.

Mám ráda hudbu, umění a tvorbu obecně, přírodu, zvířata a prožívání i zdánlivě obyčejných a nepatrných okamžiků, které život přináší, protože často bývají velmi zásadní. Práce v JAN, podpora rodin a dětí s poruchami autistického spektra vnímám jako důležitá a smysluplná činnost, stejně jako příležitost poznat a rozšířit víc i sebe sama díky vzájemné komunikaci.

Mgr. Ladislava Janíčková - poradkyně rané péče, administrativa

Nejmenovaný

Vystudovala jsem magisterský studijní obor Veřejná správa a sociální politika na Slezské univerzitě v Opavě. Během studia a pár let po něm jsem nejprve pracovala v soukromé sféře. Poté jsem působila tři roky jako koordinátorka sociální služby ve Společnosti pro ranou péči, pobočka pro zrak Olomouc. Zde jsem měla možnost nahlédnout do fungování neziskové organizace, realizovat se v organizování konferencí, akcí pro rodiny, podílet se na chodu pobočky a zajišťovat její zázemí. Obdivovala jsem práci kolegyň v přímé péči s dětmi se zrakovým a kombinovaným postižením. Po rodičovské dovolené jsem shodou milých okolností nastoupila do JANu. Práce s dětmi s PAS je pro mne velkou výzvou, při které získávám spoustu nových zkušeností a dovedností.

Volný čas nejvíce věnuji svým dětem, rodině a zvířatům. Ráda poslouchám hudbu doma i na koncertech naživo, čtu, sleduji filmy, cvičím jogu a užívám si čerstvého vzduchu v přírodě.

 

Vzdělání:

RMTI 1 – Pozornost, organizace a porozumění

RMTI 2 – Emoce, paměť a chování

RMTI 3 – Čtení a psaní

RMTI – Zvládni svůj strach

HANDLE 1. a 2. stupeň

Kruh bezpečného rodičovství

Úvod do problematiky PAS

Aspergerův syndrom v praxi

Konference Podpora pozitivního chování v teorii a praxi

Konference porozumění a příležitosti pro osoby s PAS

Mezinárodní konference rané péče

 

Mgr. Pavla Klugová - poradkyně rané péče

Img_20221027_083342879

Vystudovala jsem bakalářský obor Humanitní studia, Sociální pedagogiku a v navazujícím studijním programu Sociální pedagogiku. Od samého počátku mé profese jsem se zaměřila na osoby se
zdravotním znevýhodněním. Nejdříve jsem pracovala jako referentka příspěvku na péči, kde jsem získala přehled o celém správním řízení. Tuto zkušenost jsem přenesla do dalšího zaměstnání, kterým bylo chráněné bydlení pro osoby s mentálním postižením a pro osoby s PAS, kde jsem se zorientovala ve specifických potřebách těchto dvou skupin klientů, v systému sociálních služeb. Tyto zkušenosti jsem dále přenesla do SPOLU Olomouc, kde jsem pracovala jako koordinátor ve služně osobní asistence až do mé mateřské dovolené. Ve SPOLU jsem měla možnost pracovat jak s asistenty, tak i s klientskými rodinami. Po mateřské dovolené jsem nastoupila do rané péče JAN. Tato práce mě velmi baví, rozvíjí a obohacuje. Veškerou svou pozornost zaměřuji na zakázku rodičů, se kterou se na ranou péči obrátí a snažím se nasměřovat péči tak, aby jim dávala smysl.

Vzdělávání:

Úvod do metody videotréninku interakcí, SPIN Praha, květen 2017
HANDLE kurz 1. stupně - Úvod do HANDLE přístupu (Handle Institut), prosinec 2022
Základní výcvik v metodě videotréninku interakcí, modul 1, SPIN Praha, únor 2023
Trauma v kontextu problematiky NRP - Rodičovství s Theraplay®
Rhytmic movement training international: 1, 2, Face the fear, Olomouc, říjen 2023
Kurz rodinné facilitace proběhne ve dnech, Praha, květen 2023
Má to dítě ADHD nebo trauma? Jak mu pomůžeme? Online kurz, říjen 2023
Rhytmic movement training international: School readiness,Krnov, květen 2024
Stáž PlaySi - senzorická integrace, Praha, říjen 2024
Základní výcvik v metodě videotréninku interakcí, modul 2, SPIN Praha, říjen 2024
Kurz Rozvojové hry 3 – Linda Cecavová, online kurz, listopad 2024
Jak motivovat děti/osoby s poruchou autistického spektra – Jarka Staňková, prosinec 2024

Eva Kräuterová - pracovnice v sociálních službách sociální rehabilitace

118767796_306065304019449_5222624290025758833_n

Během své profesní kariéry jsem pracovala v různých profesích, kde jsem se setkávala s lidmi s mentálním postižením. Tato skupina lidí mě zaujala a začala jsem se zajímat o práci s nimi a hlavně jak zkvalitnit jejich život. Dva roky jsem pracovala jako pracovník v sociálních službách s lidmi s mentálním postižením, popř. kombinovaným s tělesným či smyslovým postižením, s poruchami autistického spektra a chováním náročným na péči.
Když přišla nabídka pracovat v organizaci JAN, tak jsem ani chvíli neváhala…
Mé motto: „Naděje vede k činnosti. Bez činnosti nelze žádnému našemu dítěti pomoci.“

 

Vzdělání:

Úvod do teorie a praxe DIFRloortime (PlaySI)
Sexualita lidí s poruchou autistického spektra (Freya, a.s.)
Sexualita lidí se zdravotním postižením I. a 2. (Petr Eisner, Dis.)
HANDLE 1. a 2. stupeň
Podpora pozitivního chování (Positive Behaviour Support – PBS) – akreditovaný výcvik (Děti úplňku)
Úvod do práce s klienty v multisenzorickém prostředí – snoezelen (Zřetek, s.r.o.)
Snoezelen - MSE v teorii a praxi – základní pojetí interaktivního multismyslového konceptu (ISNA-MSE)
Snoezelen – MSE praxi – rozšiřující pojetí interaktivního multismyslového konceptu (ISNA-MSE)
Snoezelen – MSE v rámci Terapeutické úrovně péče (ISNA-MSE)
Snoezelen – MSE v rámci Volnočasové aktivity (ISNA-MSE)
Aspergerův syndrom v praxi (JAN Olomouc)
RMTI 1 – Pozornost, organizace a porozumění
RMTI 2 – Emoce, paměť a chování
RMTI 3 – Čtení a psaní
RMTI – Zvládni svůj strach
RMTI – Školní připravenost

MgA. Eva Matušek - pracovnice v sociálních službách sociální rehabilitace

Fotka_5

Díky práci mojí mámy v ústavu sociální péče jsem měla od dětství přirozenou inkluzi. Při studiu jsem v této organizaci o prázdninách vedla keramické kroužky. Během rodičovské jsem absolvovala kurz pro asistenty pedagoga a ABA kurz. Po ukončení rodičovské jsem pracovala jako asistentka u muže, který žil s diagnózou Alzheimerova choroba. Když jsem viděla možnost se dál posunout a pracovat v JANu, ihned jsem se nadchla.
Práci s dětmi, které žijí s diagnózou porucha autistického spektra, beru jako velkou práci na sobě. Stejně jako moje děti jsou pro mě něco jako učitelé, kteří mě pobízí vidět věci jinak a hledat nové přístupy.
Ve své práci využívám své výtvarné vzdělání, a svoji lásku ke zvířatům a přírodě.

Vzdělávání:

Aspergerův syndrom v praxi
Podpora samostatnosti – úvod do systému nácviku dovedností potřebných pro běžný život uživatelů sociálních služeb
Sexualita lidí se zdravotním postižením 1
Sexualita lidí se zdravotním postižením 2
Snoezelen -MSE v teorii a praxi – základní pojetí interaktivního multismyslového konceptu
Snoezelen –MSE v praxi – rozšiřující pojetí interaktivního multismyslového konceptu
HANDLE- I. stupeň pod vedením Paula a Jany Baptie
Stáž PlaySi – senzorická integrace
Úvod do PBS s Brianem McDonaldem
Rhytmic movement training international – level 1, level 2
Rhytmic movement training international – School readiness
Rhytmic movement training international – Making Connections
Rhytmic movement training international – Fce the fear
Rhytmic movement training international – level 3

Mgr. Petra Michenková - psycholožka služby sociální rehabilitace

Petra Žváčková JAN Olomouc

Jsem studentkou posledního ročníku magisterského studia oboru Psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Zároveň pracuji jako lektorka ve výtvarném Studiu Experiment. 
Ve své bakalářské a diplomové práci se zabývám integrací dětí s PAS do volnočasových aktivit a já sama již ve svých kroužcích vedu děti s PAS k výtvarné aktivitě. V organizaci Jdeme autistům naproti pravidelně pracuji jako asistentka při letních příměstských táborech a nyní vedu nácviky sociálních dovedností. 
Se staršími dětmi se snažím zapojovat i různé psychologické sebepoznávací techniky a ráda bych pomáhala rodičům a školám v rámci integrace a
sociální rehabilitace. S dětmi s PAS velmi ráda pracuji, práce s nimi mě upřímně baví a pociťují, že mě každé dítě něčím obohatí a učí mě hledat správný přístup právě
k němu.

Vzdělávání:

2015 Test stromu – Mgr. Zdeněk Altman

2014 Artefiletika - Doc. Přednášel PaedDr. Jan Slavík, CSc.

2018 Nové přístupy k dětem s problémovým chováním – Colin Newton a Derek Wilson Velká Británie

Mgr. Jaroslava Muzikantová, DiS. - fundraising

Jaroslava Muzikantová JAN OlomoucVystudovala jsem Vyšší odbrornou školu, obor sociální práce v Pardubicích a poté Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, obor sociální práce. Již při školních praxích jsem měla možnost pracovat s různými typy klientů a být součástí pracovních týmů různých sociálních služeb. Za všechny zkušenosti jsem svým bývalým zaměstnavatelům těmto nesmírně vděčným zaměstnavatelům, protože z těchto nabitých zkušeností mohu v mém současném životě v zaměstnání, ve kterém mám opět možnost naučit se o (a nejen tom pracovním) mnoho.

A po práci mám ráda legraci, hlavně se svými dětmi nebo na akcích zaměřených na život ve středověku.

Životní heslo: Když to nejde po dobrý, tak to nejde vůbec.

Vzdělávání:

Aktivizační techniky a práce s klientem ve SNOEZELEN prostředí

Konference Aktviní rodičovství

Individuální dárcovství v sociálních službách

Mgr. Veronika Postová - pracovnice v sociálních službách sociální rehabilitace/poradkyně rané péče

Img_20221001_102712_hdr

Moje cesta do JANa začíná zdánlivě v úplně jiném a nesouvisejícím oboru. Vystudovala jsem biochemii a analytickou chemii na přírodovědecké fakultě v Olomouci. Chemie mne fascinovala vždy především ve spojitosti s fungováním lidského těla. Po vysoké škole jsem pracovala v oblasti farmacie při výrobě a kontrole účinných látek na různé nemoci jako je rakovina prsu nebo roztroušená skleróza. Tato práce mne bavila a dávala mi smysl.

Nicméně, jak to často bývá, po narození syna se můj život obrátil vzhůru nohama, zamíchal s prioritami a postupně změnil můj pohled na život. Začala jsem studovat klinickou naturopatii - celostní a přírodní medicínu v Praze. Teprve propojení těla, mysli a duše mi dává smysl a dělá zázraky. Díky nutriční terapii, fytoterapii a celostnímu přístupu se synovi a tím pádem celé naší rodině velmi ulevilo.

Postupně nás život zavál do JANa, za což jsem nesmírně vděčná a děkuji za tuto pomoc a podporu každý den. Smysl mého života nyní vidím v pomoci dětem a jejich rodinám s tím, s čím pomoci chtějí a potřebují. Je to velká výzva a těším se na nové znalosti, zkušenosti a zážitky, které mi tato práce přináší a přinášet bude.

Vzdělávání:

Kurz pracovníka v sociálních službách, říjen-prosinec 2023

Úvod do problematiky poruch autistického spektra, Olomouc, červen 2023

Aspergerův syndrom v praxi, Olomouc, duben 2023

Online kurz Vývojová dysfázie v praxi, říjen 2023

Rhytmic movement training international: 1, 2, Face the fear, Olomouc, říjen 2023

Rhytmic movement training international: 3, Krnov, duben 2024

Rhytmic movement training international: School readiness,Krnov, květen 2024

HANDLE kurz 1. stupně - Úvod do HANDLE přístupu (Handle Institut), Brno, říjen 2024

HANDLE kurz 2. stupně - Základy HANDLE přístupu (Handle Institut), Brno, listopad 2024

Mezinárodní konference rané péče, Praha, květen 2023

Konference NAUTIS - Podpora a příležitosti pro osoby s poruchou autistického spektra, Olomouc, září 2024

Konference Podpora pozitivního chování, Ostrava, červenec 2024

Workshop - Psychosomatika - psychická odolnost, zvládání traumatu, Olomouc, duben 2023

Asertivita při jednání s klientem, Olomouc, březen 2024

Má to dítě ADHD nebo trauma? Jak mu pomůžeme? online kurz, říjen 2023

Stáž PlaySi - senzorická integrace, Praha, říjen 2024

Webinář Co všechno (ne)víte o podpůrných opatřeních? online, říjen 2024

Škola klinické naturopatie v Praze, 2020-2025

Kurz Health coaching, Praha, srpen 2021

Kurz Základy funkční medicíny v praxi, Praha, říjen 2022

Kurz Tkáňové soli, Praha, květen 2022

Certifikovaný nutrigenomický seminář - DNA testy, Praha, červen 2023

Kurz Aromaterapie, Praha, červenec 2021

Kurz Bachovy květové terapie, Praha, květen 2022

Certifikovaný kurz nutričního poradce, Nutriční institut Praha, červen-srpen 2024

Mgr. Petra Plecová - poradkyně rané péče/psycholožka

19-1

Střední škola ve Zlíně zacílená na předškolní a mimoškolní vzdělávání dětí byla počátkem mé dlouhé cesty, která dále pokračovala směrem k našemu hlavnímu městu. Roční pomaturitní kurz zaměřený na psychologii a společenské vědy mě připravil na pětileté dobrodružství na Filozofické fakultě UP v Olomouci, kde jsem absolvovala obor psychologie. Úžasných pět let.

Během studia na univerzitě jsem měla možnost dva roky docházet do MŠ Blanická, která se věnuje dětem s PAS. Dále jsem absolvovala v rámci projektu SPOLU dobrovolnickou činnost v Psychiatrické léčebně ve Šternberku na psychosomatickém oddělení a oddělení závislostí. Po škole jsem rok pracovala jako asistent pedagoga v Montessori smíšené třídě (1. – 3. tř.). Během tohoto roku jsem absolvovala kurzy Lindy Cecavové, která je odbornicí na děti s PAS, dále Son-Rise kurz Start-Up, kurz zaměřený na budování týmu dle metod Marie Montessori. Také jsem se senzorické integrace s koncepcí a jejím ohromným vlivem na děti s autismem. Zúčastnila jsem se konference zacílené na možnosti vzdělávání dětí ve 21. století a přednášek zaměřující se na psychickou pohodu člověka.

Ve svém volném čase ráda jezdím na kole, na bruslích, hrají na kytaru, flétnu, kreslím. Miluji chvíle se svou rodinou, která vždy stojí při mně ať se děje, co se děje.

Absolvované kurzy a konference:

Absolvované kurzy a konference:

Konference Štěstí v Praze (2018)

Konference vzdělávání pro 21. století (2021)

Senzorická integrace v pedagogice a speciální pedagogice – Úvod do tématiky (2020)

Building Deliberately Developmental Teams: Montessori Institute Prague (32 hod)

Webináře Lindy Cecavové:

Jak najít a využít vnitřní motivaci u dítěte s autismem (2020)

Prevence a řešení stresového chování u dětí s autismem (2020)

Základy vývojové hry pro děti s PAS (2021)

The Son-Rise Program Start-Up - 30 hod (2021)

EFT + raná traumata - Mgr. S. Emmerlingová

Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v soc.službách - Bc. Radmila Zábojová (8 hod., 2021)

Poruchy chování u dětí do 10 let - PhDr. Andrej Drbohlav DBA (5 hod., 2021)

Workshop Úvod do ABA pro vedoucí pracovníky (6 hod., 2022)

Úvod do HANDLE přístupu, 1. stupeň - Mgr. Jana Baptie (6 hod., 2022)

Seminář programu Portage - EDUCO - Středisko rané péče, Zlín (4 hod., 2022)

Trauma v kontextu problematiky NRP - Julija Prejsová (8 hod., 2022)

HANDLE kurz 2. stupně - Mgr. Jana Baptie (15 hod., 2022)

Specifika smyslového vnímání u dětí s autismem - prof. Olga Bogdashina - PASPARTA (2 hod., 2022)

Program Portage - EDUCO - Středisko rané péče, Zlín (20 hod., 2022)

Rozvoj soc. a komunik. dovedností u dětí a dospělých s AS a vf autismem - NAUTIS - Mgr. Julius Bittmann (16 hod., 2022)

Snoezelen-MSE v teorii a praxi – základní pojetí - INSTITUT ISNA-MSE (18 hod., 2022)

Snoezelen-MSE v praxi – rozšiřující pojetí - INSTITUT ISNA-MSE (16 hod., 2022)

Snoezelen - MSE v rámci Terapeutické úrovně péče - INSTITUT ISNA-MSE (54 hod., 2022)

Dítě s PAS v prostředí MŠ - Linda Cecavová (3,5 hod., 2022)

Snoezelen - MSE v rámci Volnočasové aktivity - Institut - Snoezelen - MSE (54 hod., 2023)

AS v praxi - JAN (5 hod., 2023)

Snoezelen-MSE v rámci podpory rozvoje zachování a stavu dítěte - Institut Snoezelen - MSE (54 hod., 2023)

RMTi 1.+ 2. - Mgr. Lucie Hellerová, Gill Brooksmith (21 hod., 2023)

RMTi - Čelit strachu - Mgr. Lucie Hellerová, Gill Brooksmith (14 hod., 2023)

HANDLE 3. stupeň - Paul Baptie (probíhá)

Výcvik v PCA (C. Rogers) - PCA institut, Praha (probíhá)

 

Mgr. Kateřina Skopalová - poradkyně rané péče

25Vystudovala jsem jednooborovou psychologii na FF UP v Olomouci a po studiu chvíli žil v zahraničí.

Práce s dětmi a mladými lidmi jsem vyzkoušela během studia jako dobrovolník, a také na příměstském táboře JANu. Již tam mě napadlo, že bych se v budoucnu ráda věnovala oblasti PAS. Dnes je to pro mě výzva i radost zároveň. Těší mě, že mohu pracovat v oboru, kde se učím každý den, kde je důležitá svědomitost, ale také otevřenost a empatie.

Baví mě inspirovat se lidmi kolem sebe, kteří mají ,,věci jinak“, než je zvykem, a chodit naproti.

Vzdělání:

RMTi 1, 2, 3 (2023, 2024, Gill Brooksmith)

RMTi Face the Fear (2023, Gill Brooksmith)

RMTi School Readiness (2024, Gill Brooksmith)

HANDLE 1. a 2. stupeň (2023, Jana a Paul Baptie)

HANDLE 3. stupeň (probíhající, Jana a Paul Baptie)

Mgr. Zuzana Svobodová - poradkyně rané péče/sociální pracovnice služby sociální rehabilitace

F84ced9b-fa66-4981-ab51-959a4a7b14a8Vystudovala jsem mezioborové studium na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého, obor pedagogika – bohemistika. Poté jsem pracovala na Střední škole sociální péče jako učitelka českého jazyka a osobnostní výchovy.

Už během studií jsem se začala také věnovat canisterapii, která mě přivedla k práci nejen s lidmi s PAS. Nesmírně mě ta práce nabíjela a měla jsem možnost se začít v této problematice orientovat a vzdělávat. Nejvíce jsem se ale naučila od svého syna, kterému byly diagnostikovány poruchy autistického spektra. Díky této zkušenosti jsem mohla dál studovat, hledat cesty, ptát se a objevovat tento tajuplný svět. To mi umožnilo v sobě objevit velkou trpělivost a laskavost, která našim životům často chybí. 

Proto jsem se taky rozhodla jít cestou poradce rané péče. Vše, co jsem poznala a naučila se díky svému synovi, chci předat dál. Pomoci rodinám, které jsou na začátku. Pomoci jim uchopit svůj život. Pomoci jim zvládat různé situace, vyslechnout, podpořit. A nejen jim.

Moc mě baví hledat motivaci, která mi pomůže dítě rozvíjet. Ráda vymýšlím a vytvářím vzdělávací aktivity pro děti s autismem.

Vzdělávání:

Senzorická integrace v pedagogice a speciální pedagogice - úvod do tématiky

Úvod do Neuro-vývojové stimulace - Pohybem se učíme

Letní škola ABA

Terapie problémového chování lidí s mentálním postižením nebo autismem

Využití potenciálu aplikované behaviorální analýzy při vzdělávání žáků s autismem

Stáž v terapeutickém centru Abiátko v Košicích (ABA)

Úvod do Aplikované Behaviorální Anlazýzy  - přípravný kurz pro behaviorální techniky RBT

Znakový jazyk, Program celoživotního vzdělávání UP Olomouc

Canisinstruktor pro oblast rozvoje osobnosti, rekvalifikační kurz, SVOPAP vzdělávací centrum s.r.o.

Workshop „Rozvoj hrou“ (Jak pomoci lidem nejen s poruchou autistického spektra skrze nenásilnou terapeutickou hru)

Kurz Pohybem se učíme - neuro-vývojová stimulace ve školní praxi

ABA - praktický nácvik protokolů

I. stupeň v Handle terapii

Matematika plná činností

Mgr. Michal Šmíd - sociální pracovník služby sociální rehabilitace/poradce rané péče

P5080054-1

Celý můj život je úzce spojen se sportem. Po absolvování sportovního gymnázia v Jilemnici jsem vystudoval obor Aplikované pohybové aktivity na Fakultě tělesné kultury UP v Olomouci.

Již během studia jsem měl možnost sbírat cenné zkušenosti a měl jsem díky práci v organizaci SPOLU Olomouc, kde jsem se aktivně zapojoval především do pohybových programů a plaveckého programu. V rámci dalších aktivit i při studiu jsem spolupracoval např. na organizaci sportovních dnů pro osoby se zdravotním postižením při Olomouckém majálesu UP, sportovních olympiád nebo v celé výjimečné Evropě speciální akce Expedice PřesBar. 

Po dobu 3 let jsem dostal šanci pracovat na projektu Katedry aplikovaných pohybových aktivit, jehož cílem bylo podpořit inkluzivní vzdělávání žáků se SVP v hodinách tělesné výchovy, plaveckých kurzů, lyžování atd.m, a tím uplatňovat svá práva na vzdělávání a sport společně se svými vrstevníky . 

Práce pro JAN je mi velkou součástí a je mi součástí takového skvělého kolektivu. Na mé profesní cestě mě doprovází motto: „Kdo nedělá nic pro druhé, nedělá nic pro sebe.“ 

Ve volné chvíli si rád pustím rockovou muziku, učím se hrát na basovou kytaru, rád si zajdu do přírody nebo vyrazím na kole. V létě rád trávím čas s dětmi na táborech, v zimě mě baví lyžovat s monoski. 

 

Vzdělávání: 

Kurz pro asistenty lidí s mentálním postižením – SPOLU Olomouc
Licenční kurz: Instruktor monoski – FTK UP
Metodika outdoor i indoor aktivity v APA – FTK UP
Seminář psychomotoriky: „Jak se hravě propojit se sebou a svým tělem“ – Ústí nad Labem 2018
Konference Psychomotoriky v Ústí nad Labem – 2019
Aktivizační technika a práce s klientem ve Snoezelen prostředí
Úvod do teorie DIR-FLOORTIME I. - Mgr. Z. Camm, MA, UKCP, reg. certifikace ICDL.
DIR – FLOORTIME II. - Mgr. Z. Camm, MA, UKCP, reg. certifikace ICDL.
Úvod do Neuro-vývojové stimulace - PhDr. Marja Volemanová, Ph.D, INVTS sro
Neuro-vývojová stimulace - Pohybem se učíme - PhDr. Marja Volemanová, Ph.D, INVTS sro
Úvod do HANDLE přístupu, 1. stupeň - Paul, Jana Baptie
Specifika smyslového vnímání u dětí s autismem - prof. Olga Bogdashina - PASPARTA
Seminář: Diagnostika pohybových dovedností u dětí s PAS - FTK UP; Katedra APA
Konference rané péče Zlín: Na jedné lodi - EDUCO Zlín
Seminář: Pohyb pro děti s PAS - FSPS Brno
Konference Život s autismem - Jihočeská univerzita v ČB
Aspergerův syndrom v praxi – JAN Olomouc
Rhytmic Movement Training International - level 1 & 2
Rhytmic Movement Training International – Face the Fear
Rhytmic Movement Training International – School Readiness
Rhytmic Movement Training International – Making Connections
Rhytmic Movement Training International – level 3
Konference: Porozumění a příležitosti pro osoby s PAS – Olomouc
Stáž v PLAY SI – centrum senzorické integrace a dětské ergoterapie - Praha

Mgr. Beata Tobolová - poradkyně rané péče/sociální pracovnice služby sociální rehabilitace

Beata Tobolová JAN Olomouc

Vystudovala jsem pedagogickou fakultu UP v Olomouci, obor speciální pedagogika – komunikační techniky, a následně navazující na MU v Brně, obor studium speciální pedagogiky pro více vad.
Po absolvování jsem učila v praktické škole jednoleté pro žáky s kombinovaným postižením a autismem.
Během mých studijních let v Olomouci jsem začala působit v organizaci JAN jako dobrovolník a později jako asistent na letních příměstských táborech. Nyní pro JAN zs pracuji jako poradce rané péče a povedlo se mi získat nejcennější titul – paní doktorka na hračky!
Práci s dětmi s autismem vnímám jako životní lekci, kdy jsou mými učiteli a já se snažím být trpělivým žákem.

Vzdělávání:

Rytmická pohybová příprava mezinárodní – úroveň 1, úroveň 2
Rytmická pohybová příprava mezinárodní – Školní připravenost
Rytmická pohybová příprava mezinárodní – Fce the fear
HANDLE přístup - 1. a 2. stupeň
Má to dítě ADHD nebo trauma? Jak mu pomůžeme? (akreditovaný kurz MPSV)
Stáž PlaySi - senzorická integrace
Trauma v kontextu problematiky NRP - Rodičovství s Theraplay®
Kruh bezpečného rodičovství
Odborný seminář Individualizovaná auditivní stimulace podle Dr. Johansena
Nástavbový kurz Bazální stimulace (akreditovaný kurz MPSV)
Úvodní kurz Neuro-vývojové stimulace – Pohybem se učíme
Kurz Pohybem se učíme – Neuro-vývojová stimulace ve školní praxi
Vzdělávací seminář Práce s klienty s problémovým chováním
Konceptuální učení – příprava dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na vstup do školy(akreditovaný kurz MŠMT)
Využití nových komunikačních technologií usnadňujících dorozumívání osob s PAS (akreditovaný kurz MPSV)
Základní kurz Bazální stimulace (akreditovaný kurz MPSV)
Úvodní seminář Základy Movement Lesson s Michelle Turner
Využití ABA při výchově a vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra
Stáž v terapeutickém centru Abiátko v Košicích (ABA)
Letní škola Masarykovy Univerzity - ABA Podpora dětí s PAS ve školním a domácím prostředí
Stáž v Centru behaviorálních terapií, Zabrze, Polsko, terapie ABA

Rekvalifikační kurz českého znakového jazyka – Unie neslyšících Olomouc

Mgr. Iveta Valentová, Ph.D. - poradkyně rané péče

107373504_574454473459551_8418314251323959206_n

Vystudovala jsem pedagogickou fakultu UP v Olomouci, obor speciální pedagogika – matematika. Pracovala jsem dříve s dětmi a dospělými primárně s mentálním postižením v občanském sdružení SPOLU Olomouc. Ale první dítě, kterému jsem ve SPOLU poskytovala podporu, byl kluk s autismem. Kontakt s jeho celou rodinou byl pro mě cennou zkušeností pro porozumění jejich přáním a potřebám. Co mi tato příležitost poskytla? Možnost zastavit se v našem rychlém a následně často chaotickém životě, honbě za úspěchem a výkonem a „jen“ vnímat a ladit se na toho „slabšího“ dle preferovaných hodnot naší pomýlené společnosti.

Když jsem se z Olomouce přestěhovala do Mohelnice a po mateřské dovolené jsem získala několik dalších profesních zkušeností v rámci projektů realizovaných pedagogickou fakultou zaměřených na podporu společného vzdělávání a podporu práce asistentů pedagoga. Nové zkušenosti jsem získala i v pracovní pozici sociálního pracovníka městského úřadu, veřejného opatrovníka a kurátora pro dospělé. 

Pro moji nejčerstvější profesní dráhu se stal významně určující výcvik ve videotréninku interakcí (VTI), který obohatil můj profesní i osobní život téměř ve všech směrech. Výsledky spolupráce metodou VTI považuji pro rodiče, sociální či pedagogické pracovníky za nejefektivnější, se kterými jsem se v praxi setkala.

Propojení mé první pracovní zkušenosti (kontakt s dítětem s autismem) a přání využívat aktivně práci s videozáznamem a tréninkem komunikačních dovedností mě přivedlo do organizace JAN, která hledá a vítá nové možnosti, jak zvyšovat kvalitu života dětí a dospělých s poruchami autistického spektra a jejich rodin.

 

Děkuji, děkuji, děkuji!!!

 

 Vzdělání:

Základní výcvik ve videotréninku interakcí - Modul I a II / 250 hod.

Vývojové proměny, kurz dramaterapie / 52 hod.

Základní výcvik Mediace, Asociace mediátorů ČR / 36 hod.

Specifika rodinné mediace, Asociace mediátorů ČR / 24 hod.

Standardy kvality chráněného bydlení – využití v praxi / 36 hod.

Standardy kvality sociálních služeb v praxi, Proutek / 24 hod.

Workshopy k sebehodnocení naplňování SQSS a sebehodnocení úrovně zavedení SQSS, Proutek / 24 hod.

Vedení rozhovoru s uživatelem, PhDr. Leona Němcová a PhDr. Jan Svoboda / 16 hod.

Sebereflexe jako základ pro změnu, PhDr. Jan Svoboda / 8 hod.

Problematika komunikace u osob s PAS, PhDr. K. Thorová, Ph.D. a Bc. J. Kouřil / 12 hod.

Rhythmic Movement Training International - Modul I a II, Mgr. Lucie Hellerová, Gill Brooksmith / 21 hod.

Rhythmic Movement Training International - Čelit strachu, Mgr. Lucie Hellerová, Gill Brooksmith / 14 hod.

HANDLE kurz 1. stupně - Úvod do HANDLE přístupu, Mgr. Jana a Paul Baptie / 6 hod.

HANDLE kurz 2. stupně, Mgr. Jana a Paul Baptie / 12 hod.

Stáž PlaySi - senzorická integrace / 8 hod.

DIR-Floortime - Modul I a II, Mgr. Zuzana Camm, MA, UKCP, reg. certifikace ICDL. / 12 hod.

Praktické použití ABA v hlavním vzdělávacím proudu MŠ a ZŠ, spec. MŠ a ZŠ , Mgr. Dita Chapman, BCBA / 2 hod.

Výuka sociálních a skupinových instrukcí, Mgr. Dita Chapman, BCBA / 2 hod.

Hodnocení míry potřebné podpory – Quip / 8 hod.

Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen), Zřetel sro / 8 hod.

MANIPULACE a jednání s manipulativními osobami, Mgr. Facová, MUDr. Přednášel PhDr. Orel / 8 hod.

Bc. Václava Dostálová Zimová - administrativní pracovnice

Václava Zimová JAN Olomouc

Pocházím z Hranic na Moravě. Vystudovala jsem na pedagogické fakultě UP v Olomouci jednooborově německý jazyk a následně na VOŠ Caritas obor ošetřovatelství. Později jsem absolvovala kurzy účetnictví. V průběhu let jsem pracovala v domově seniorů, v hospicích, po mateřské dovolené jsem se věnovala práci v dětském příběhu jako „teta“.

V organizaci JAN zs jsem zakotvila v roce 2013 jako administrativní síla a zde jsem se mnohému naučila – od praxe v používání účetního programu a zásadně účetní práce v neziskovce, přes „papírování“ všeho druhu a komunikaci s úřady až po dotační administrativu včetně elektronických systémů.

V JANu tvoříme tým – naše pestré charaktery a schopnosti se doplňují, jdeme cestou nacházet to, co nás vzájemně spojuje.

Ve dnech osobního volna věnuji čas knihám, tanci, putování krajinou, setkávání s přáteli a svým nejbližším.

Vzdělávání:

Účetnictví a daňová evidence

Kurzy v rámci projektu „Rodina i práce“

Seminář „Proč mají děti vyrůstat v rodinách a ne v ústavech“

Semináře Montessori pedagogiky

Jdeme Autistům Naproti z.s.

Jan Olomouc

Informujte se

E: jan-olomouc@jan-olomouc.cz

T: 608 366 835

Kontaktujte nás

Jdeme Autistům Naproti z.s.

Žilinská 198/26a

77900 Olomouc